CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 21, 2008

B.U.L.I.

Just now joined attack class at 9.05pm-10.05pm.. guess what happened!!
I kena buli huwaaAAaaaa!!! this time memang kena buli cukup2..
ok la.. the story goes like this..

This attack class on Thursday.. memang I selalu join. The instructor is Prudent. But tonite, it's Hazrin. I'm ok with that.. tak kisah asalkan I boleh workout :D
1st track.. I'm ok.. like always cool je hehe.. (cool la konon). 2nd track.. dah rasa macam kaki nak sakit je.. but I continue je.. 3rd track.. kaki I sakit giler.. especially kat tapak kaki tu.. sakitnyerrrrrr!!! so at this moment la this BULI episode begin hehe.. macam drama pulak.

This instructor came to me & said "HIGH KNEE!! HIGH KNEE!!" OMG!! I pun buat la & jerit2 dah.. scream la coz kaki I sakit mar!! Then jumping.. he ask me to jump higher & higher!! At this part, everybody were looking at the 'not so nice' scene where I try to jump higher (dgn kaki I yg sakit) sambil I jerit & gelak2 hahaha.. u might think that's the end right?! tetttt!! wrong!! got some more!!
Track no. 8 I think.. got high knee lagi.. This instructor came to me again & scream again.. "HIGH KNEE HIGH KNEE" while putting his hands paras shoulder I & ask me to do high knee sampai kena his hands.. waaa!! this one lagi crazy!! dah la I ni pendek.. lagi nak suruh I buat tinggi2!! Oh.. sakit giler kaki ni!! how how how??!!
Time ni, bila this instructor tengok tempat lain.. I curi2 ayam la, apa lagi!! but when he look at me.. I buat betul2 hehe.. coz nanti dia jerit lagi.. nasib baik dia tak tau nama I.. kalau dia tau.. huh.. :S

After the class, went minum at kopitiam with Kim & Sam. Before that (after attack class), both of them had some discussion with Hazrin.. u know what Hazrin said to them!! He said, "Eh! I like to bully that girl la!!" & 'that girl' is ME!!! Kim & Sam keep laughing at me masa kat kopitiam tu.. isk isk isk!! Rasa macam nak nyorok je kat bawah meja tu.. :P

As a conclusion, I kena buli teruk today huhu.. :P
But I think, lagi bagus if he bully that pakcik2 & some of the gurly girls tu.. coz diorg lagi curi2 ayam compared to me hehe.. but ok la.. coz I feel good after the class :D coz can finish it although kaki sakit hehe..

2 comments:

Shirlyn said...

buat apa pasal hazrin suka buli u? hahaha u step his tail ar? :p
but good in the end u workout harder

zarrien08 said...

I tak tau la pasal apa.. hehe.. pasal dia x puas hati I pandai menari kot!! wakakaka!!.. just joking.. shhh.. jgn kasi tau dia tau!! mati I!! hehe.. :P