CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 17, 2009

Halo *ketika pening di ofis*

Mari kita tengok video klip kakak saya, Beyonce nieh!! *kakak ker?! lariikkkssss!!* Saya sangat pening kat ofis nieh! Jadi, mari kita beronggeng duluuuuu!!! Yeayy!! ;p

Saya sangat suka opening lagu nieh! Also the music arrangement!! & the music video also nice!! I LOIKE!! ;)



Komen saya untuk video klip ni:
1) As usual, Beyonce sangat cantiksss!! Heee.. ;)
2) The guy (his name in Michael Ealy), he's so cute!! See his smile.. hehehe.. mata tu original ke, or pakai contact lense?? *cair akakss!! ooppssss.. larriikkksss lagikssss!!* ;p
3) Hey!! Main kambing pulaksss? Ada ke org bela kambing dalam rumah uollss!! *Motip!* <---- wahahahah!! bukan kambing lah uollss!! It's a puppy lah!! Hiakkk!! Ini lah akibatnya kalau dah fenin & ting tong kat ofis.. puppy buleh tetiber jek jadik kambing!! huahuahua.. DUSHHH!!! ;p *nasib baik I tengok video tu lagi skali.. ngeh ngeh ngeh..*
4) Saya suka jugaksss rumah dalam video klip nieh! Cantikssss!!
5. Saya suka part yang Beyonce menari tuh!! Kan bagus kalau kat rumah saya ada area untuk menari cenggituuu.. nyek nyek nyek.. berangan lagiksss!! ;p

2 comments:

Nordiana said...

patutlah nk pi sgt konsert beyonce tu. adik ni.

zarrien08 said...

hehe.. tau takpa.. amboi!! dah ada blog sendiri no.. kelesss!!